Με κάθε αναπροσαρμογή στον αλγόριθμο αναζήτησης Google, οι προσεγγίσεις στην έρευνα λέξης κλειδιού SEO γίνονται ξεπερασμένες. Παρά την αφιέρωση στις στρατηγικές SEO τους, πολλές επιχειρήσεις δεν βλέπουν οποιαδήποτε αποτελέσματα λόγω των παρερμηνειών σχετικών με την έρευνα λέξης κλειδιού. Εάν αυτό ισχύει και για εσάς, τότε πρέπει να προσπαθήσετε να βρείτε μια πιο σύγχρονη ερευνητική στρατηγική λέξης κλειδιού.

Εδώ είναι μερικές συμβουλές για να ξεκινήσετε σωστά.

Επιλέξτε ένα σωστό σύνολο από επικεφαλίδες και λέξεις κλειδιά. Στις κεφαλίδες να αναφέρετε μία σύντομη και απλή περιγραφή ενώ οι λέξεις κλειδιά συνήθως τρείς ή περισσότερες λέξεις.

Μια μεγαλύτερη διαφορά είναι ότι οι κεφαλίδες είναι συνήθως ανταγωνιστικότερες. Υπάρχουν χιλιάδες ιστότοποι που στοχεύουν σε ένα συγκεκριμένο θέμα κάτι που το κάνει πιο δύσκολο για υψηλή εμφάνιση στις μηχανές αναζήτησης.

Οι λέξεις κλειδιά από την άλλη, είναι λιγότερο ανταγωνιστικές, αλλά και λιγότερο πιθανό να τις αναζητήσουν. Όσο καλύτερα καταλαβαίνετε το αγοραστικό κοινό σας τόσο αποτελεσματικότερες και ακριβέστερες λέξεις-κλειδιά μπορείτε να δημιουργήσετε.

Οι σύγχρονες στρατηγικές SEO πρέπει να έχουν μια ισορροπία των κεφαλίδων και των λέξεων-κλειδιών. Θα είναι καλύτερο αν δεν προσπαθήσετε να βάλετε πολύ περιεχόμενο.

Μην χρησιμοποιείτε λέξεις-κλειδιά που δεν αντιπροσωπεύουν το περιεχόμενό σας.


Κατασκευή Ιστοσελίδας και δημιουργία Eshop με την υποστήριξη της WebRun για μία κερδοφόρα λύση για την επιχείρηση σας!!

Επισκεφτείτε την ιστοσελίδα μας: https://webrun.gr/